Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Boia chi molla


Ένα τραγούδι Ύμνος στην Πίστη 





Θα ήταν ωραίο αγάπη μου
να τα παρατήσουμε όλα και να το σκάσουμε μακριά
αφήνοντας εδώ τα προβλήματα,
τον αγώνα μας και την αγωνία μας,
να το σκάσουμε μακριά
δεν έχει σημασία πού,
να ξεχάσουμε τα πάντα
αλλά και να το σκάσουμε μακριά από αυτή τη γη
και να φτάσουμε σε ένα τόπο ευλογημένο από τον ήλιο,
βρεγμένο από τη θάλασσα, χαϊδεμένο από τον άνεμο
και να χτίσουμε εκεί ένα νέο αύριο
καμία μάχη, κανένα ιδανικό ...

Θα ήταν ωραίο αγάπη μου
Να περιμένουμε μαζί  τις εποχές
να κυνηγηθούμε, να παίξουμε,
να κάνουμε έρωτα, ανακαλύπτοντας ξανά
πράγματα που έχουν από καιρό
δεν μπορούμε πλέον να δοκιμάσουμε
Να ξεχάσουμε τα πάντα,
να το σκάσουμε μακριά από αυτή τη γη,
οι δυο μας σε ένα μέρος που θα μας φιλά ο ήλιος,
θα μας βρέχει ο ωκεανός και θα μας χαϊδεύει ο άνεμος
και οι δυο μας να οικοδομήσουμε ένα νέο αύριο
καμία μάχη, κανένα ιδανικό.
Θα ήταν ωραίο,
αγάπη μου, αλλά δεν μπορώ να
κλείσω τα μάτια
και να ξεφύγω από την πραγματικότητα.
Όχι! δεν θέλω
να εγκαταλείψω τον αγώνα μου,
μέσα απ’ την καρδιά μου, ακούω μια κραυγή,
κάτι που με προτρεπει,
Ακούω μια χορωδία στο μυαλό:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
BOIA CHI MOLLA
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Όχι, αγάπη μου,
Εγώ δεν τα παρατάω,
Είμαι ένας άνθρωπος,
Που δεν θα παραδοθώ
Εσύ μ 'αγαπάς
και η αγάπη σου είναι επίσης ιδανικό μου,
καλύτερα νεκρός παρά δειλός,
καλύτερα νεκρός παρά πουλημένος,
Εσύ που μ 'αγαπάς, άκου την κραυγή μου
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Όχι, αγάπη μου,
Εσύ δεν μπορεί να θέλεις να υποχωρήσω,
Όχι, αγάπη μου,
Εσύ ξέρεις το πεπρωμένο μου,
ναι, το ξέρω
ότι θα έχω ένα άσχημο τέλος
σε νοσοκομείο ή κάτω από τη γη,
στο δικαστήριο ή στη φυλακή
αλλά σε μ’ ενδιαφέρει, άκου την κραυγή:
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Εσύ αγάπη μου,
θα πρέπει να με βοηθήσεις και να μου δίνεις δύναμη, αν είμαι φοβισμένος
θα πρέπει να μου δώσει κουράγιο σας και αν υποχωρήσω
δείξε μου όλη σου την περιφρόνηση,
Πάντα να θυμάσαι  πάντα αυτή τη φράση,
εάν είναι απαραίτητο φώναζε μου με όλη σου τη δύναμη
ότι αυτή η φράση είναι μια σημαία,
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου